Potrzeba pierd*lnięcia.... Zdjęcia z maratonu w Trzebnicy Żądło Szerszenia 2013

Czwartek, 2 maja 2013 · Komentarze(1)
Kategoria Trenażer
Wczorajszy wyjazd średnio udany więc "lekko" zdenerwowany potrzebowałem odreagować.

Usłyszany dzień wczceśniej na rozgrzewce Realu Madryt kawałek AC/DC "Thunderstruck" dał mi porządnego kopa. Widząc z resztą co robią na boisku też mnie mega zmotywowało. Chciałem wczoraj potrenować, ale najlepiej warunki pogodowe przedstawią moje buty. Siedziałem dzisiaj prawie pół godziny z suszarką w ręku i je suszyłem bo nie było możliwości założyć ich na nogi.

Wieczorem więc postanowiłem odpalić trenażer przez zapowiadany deszcz i całe zachmurzone niebo.

Dałem sobie w kość, a co mi tam..

W sobotę muszę jechać do BikeSerwisu w Ostrowie Wlkp. żeby wycentrować tylne kółko mavic cosmic carbone sl ;) Bo na Gruszeczce dostało w tyłek...

I chyba czas wymienić w liczniku i sensorach bateryjki bo wszystko zaczyna fiksować i pojawiają się komunikaty że wszędzie "baterry soon empty" :x

I pojawiły się już fotki z maratonu w Trzebnicy Żądło Szerszenia 2013 :)

Przyjechaliśmy i rozpakowujemy się:

Coraz bliżej startu, a my w tej samej pozycji ;)

Stoimy na starcie :]]

Ruszyliśmy i jedziemy :D

Jeszcze w Trzebnicy, prowadzę grupę za motocyklem, a koledzy już mają problem :p

Ale tutaj już w trasie, nie przemęczalem się...

Premia Górska "Prababka", podjazd 14%

I kolega Fitał z ostatnich 20km, dał mi zmiane na kreskę...