Pierwsza seta w 2013r. ! :)

Niedziela, 10 lutego 2013 · Komentarze(4)
Trasa prawie identyczna jak wczoraj, z tym że zrobiłem sobie dwa kółeczka mojego okrążenia górkowatego i wyszło co wyszło. Jechało się świetnie, noga po wczorajszym kręciła bosko.

Od początku do końca ładne tempo, z jednym postojem na chwilę odpoczynku, zdjęć, banana ;)

Co prawda miałem wpaść na rynek do Ostrowa na zbiórkę, ale nie dość że Michał zadzwonił zaraz jak wstałem, że jednak go nie będzie to połozylem się dalej spać. Obudziłem się jakoś 1h później i wyruszyłem w swoją trasę :)

Jako że na nawrocie szło dalej super i bez większego zmęczenia - postanowiłem przekręcić sobie jeszcze jedno kółeczko +/- 20km z fajnymi wzniosami.

Za to na ten tydzień planowana jeszcze mocniejsza siła ;) W środe wolne i meczyk Real vs Manchester. Weekend znowu wolny dzięki zdanym egzaminom w pierwszym terminie :D W innych sprawach chyba na razie nie ma co oczekiwać wyjazdu na Kalisz, no chyba że coś się zmieni za jej sprawą, bo ostatnio jest zadziwiająca...

max podjazd: 6% [ok 200m]

Kilka zdjęć z dzisiaj, uwaga bo głupie :D

Jak się dorwę do banana....