Znajomy i upragniony ból... SPRZEDAM TANIO !

Środa, 6 lutego 2013 · Komentarze(3)
Kategoria Trenażer
Dzisiejsza pobudka do najmilszych nie należała.. Nogi ciężkie, mięśnie bolą, wstać sie nie chce... Ale to tylko potwierdziło dobrze wykonany wczorajszy trening.

=================================================================
Wracając jeszcze do wczorajszego wpisu sklepem który niemiłosiernie mnie zdenerwowal jest niespodziewanie FORMICKI BIKE ! Totalna kpina i amatorszczyzna.. Już robilem tam nie raz chyba robiłem zakupy i nigdy więcej ! Dzisiaj się w koncu dodzwoniłem i dowiedziałem się że mojego adaptera nie mają na stanie ! Swojego zwrócić nie mogę bo wywaliłem paragon :/ Pozostaje go jakoś opchnąć... Bo mojego mieć już nie będą bo nie ma go w Polsce a z zagranicy musieliby ściągać za dopłatą jeszcze 2 krotności ! :o

A o dziwo dwa telefony i na piątek za trochę drożej niż u Formickiego zamowilem u znajomego Krotoszynskiego serwisanta/sklepikarza ActiviaSport - Dawida :)

NIE POLECAM SKLEPU FORMICKI BIKE - żenada, amatorszczyzna i kiepski kontakt - a raczej jego brak.
=================================================================

A dzisiaj trening siłowy na nogi sobie odpuściłem, zostały barki, ręce i brzuch ;) Oczywiście godzina trenażera, gdzie 10 minut zajęlo rozkręcanie nogi ;) Od 20-stej minuty co 5 minut pół minutowy interwał. Bolało...

No i chyba przede wszystkim Virenque będzie ze mnie dumny :D Nakupilem dzisiaj w biedronce i: migdałów - rodzynek - łuskanego slonecznika. Może zamiast batonika wystarczy teraz garść tej mieszanki :)
No ale to od piątku bo jutro - tłusty czwartek :D mniami :D lubię pączki !