Chomikowo z trenażerem i drabinką...

Środa, 5 grudnia 2012 · Komentarze(0)
Kategoria Trenażer
Po kilku dniach przerwy od roweru wypadało znowu cosik pokręcić co by się nie zastać... Wczoraj jednak nie dałem rady wsiąść na trenażer a to z tego względu że nie miałem czasu - zacząłem pisać pracę licencjacką oraz pouczyłem się na zbliżający się egzamin ,a także poszedłem na pewne zebranie :)

To by było na tyle o szkole.. :D

Dzisiaj za to zaraz po pracy wszamałem obiad i chwilę później chwyciłem za nowy domowy nabytek - taka fajna drabinka na której można śmiało ćwiczyć z hantlami siłę :) Pierwszy raz startuję z takimi ćwiczeniami z hantlami do sezonu więc mam nadzieję ,że przyniesie to efekty :)

Po pół godziny wsiadłem na trenażer gdzie była to oczywiście spokojna tlenowa jazda z paroma interwałami żeby się nie zanudzić :)

Szkoda że nie będzie mnie na niedzielnym Interkolowym wyscigu MTB w Topoli ,no ale.. Studia wzywają :(

Zmykam coś dopisać do pracy i sie pouczyć ! :)

I oczywiście zdjęcie z wyścigu przełajowego w Kluczborku, jedno jedyne na razie.. Więcej znaleźć nie mogę.. A szkoda.. :D
Akurat biorę się za wyprzedzanie ;)