Pada śnieg pada śnieg i niech pada wciąż ! mikołajki :))

Czwartek, 6 grudnia 2012 · Komentarze(2)
Kategoria Trenażer
A co mi tam, będę złośliwy dla szosowców :D Niech sypie ile wlezie, a bynajmniej tak do 19-20.12.2012r. co by jak będę miał wolne w weekend i święta trochę pojeździć :D Chociaż już w sumie mnie się to nie tyczy przez posiadanie MTB :) Śnieg czy nie wyjśc na rower można ;))

Dzisiaj kolejna godzina trenażera poprzedzona siłą. Dołożyłem sobie do wdrapywania się na drabkę ponad 10kg co daje łącznie ze mną wagę 97,5kg [ważylem się razem z hantlami]. Oczywiście do ćwiczeń rąk zdjąłem większe ciężary bo bym nie dygnął... Ojj słabe mam te rączki ;) Do tego doszły brzuszki, pompki i w ogóle jestem zadowolony z dzisiejszego dnia, mięśnie w nogach czuć mocno - bolą wręcz bo dobiłem wczorajsze zakwasy... Ale teraz od "siłki" 3 dni przerwy co najmniej :)
Po dyganiu ciężarów wsiadłem na trenażeiro oglądając etap vuelty 2012. Atakowałem razem z Alberto Contadorem i nieźle przy tym zaciskałem zęby żeby wytrzymać na stójce tyle samo czasu co on [oczywiście nie ma co przyrównywać obciążenia i wytrenowania, ale tak dla satysfakcji i zabicia nudy] :))

Jutro po pracy znowu godzina trenażera, później jadę grać na halę w piłkę nożną jak co tydzień. Sobota to zapewne będzie basenik o ile zdążę wrócić odpowiednio wcześnie z uczelni, niedziela zupełne nic nie robienie oprócz gnicia w szkole ;)

Tak było rano jak wyszedłem do pracy, a do tej pory cały dzień sypie, masakra :) :

Śnieg jest fajny, przede wszystkim do ślizgów na hamulcu na rowerze i z zaciągniętym ręcznym w aucie :D

kris91 20:45 wtorek, 11 grudnia 2012

pewnie, że niech sypie :D trzeba odpocząć i fizycznie i nawet bardziej psychicznie od szosy żeby na wiosnę wystartować z kopyta :D Ja już zaczynam obmyślać traski na nowy sezon i cele różne ;) Przerwa na pewno dobrze zrobi. Teraz tylko lekko mtb no i kombinuje żeby w miare szybko zdobyć trenażera żeby jaką baze zrobić ;>

piotrkol 15:39 piątek, 7 grudnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaski