Potrzeba rowerowania jest wielka niczym....

Wtorek, 27 listopada 2012 · Komentarze(2)
Kategoria Trenażer
....potrzeby fizjologiczne !

Rower traktuję już jako nieodzowny element mojego życia jak jedzenie, oddychanie, spanie, żel we włosach, praca czy wszelakiego typu potrzeby fizjologiczne.. :D

Trzeba przyznać, że to już uzależnienie ;)

Dziś [jak i wczoraj oraz w inne dni] do pracy rowerem, zapowiadali wieczorny deszcz, ale do tego czasu powinienem dawno wrocić do domu, ale jednak się nie spelniło :D Przed 16:00 zaczęło nieźle lać i zmoklem całkiem porządnie - w sumie też przetestowałem moją nową kurtkę :D

Do tego dziś było już trzeba odwiedzić fryzjera ;) W końcu odświeżony i przystrzyżony tak jak lubię ;)

I tak oto mija kolejny dzień, czas ruszać do kuchni cosik zjeść porządnego, bo wczoraj na kolację wszamałem: dłuuuuuugą, z orzeeeeeechami, z alpen gooooold, czekoladę mleczną która ma jakieś 1300kcal ! :D Uwielbiam :*

caD:89

No i dziś przy kręceniu towarzyszyła mi śmietanka kolarstwa ścigająca się na Vuelcie '12: