Przygotowania do sezonu 2013 czas zacząć !

Poniedziałek, 26 listopada 2012 · Komentarze(0)
Identyczny wpis był prawie dokładnie rok temu! :) Dokładnie 21.11.2011r. skończyłem przerwę i zacząłem trenować do sezonu 2012 :)

Teraz zaczynam 5 dni później, ale z większym doświadczeniem, z mniejszą ilością wolnego czasu, po przerwie trwającej tydzień, a nie trzy... Czyli pozostaje mieć nadzieję, że startuję z wyższego pułapu :)

W sumie już mam na 01.12.2012r. zaplanowany kolejny start w zawodach MTB/Przełaj w Kluczborku :) Start z mastersami! :D Będzie ciekawie oj będzie... ;)

A dzisiaj za to godzina trenażera, żeby nie było nudno poszło kilka mocnych interwałów, ale bez szału :) Jestem świeżutki :D Teraz aby do soboty kręcenie tak sobie do środy włącznie + czwartek basen + piatek piłka nożna halowa i w sobotę wyścig, a niedziela może las z chłopakami z OTR Interkol Ostrów Wlkp. na moim przecduwonym rowerze Giant Revel 2 discs :))) - pożyjemy zobaczymy :)

a teraz śmigam porobić parę rzeczy do pracy licencjackiej, która nie daje mi spac po nocach ;D pozdrower! :]

Staare zdjęcie z jeszcze wpiętą Merida Road 880-16 :) Stare ale jare, trenażer ciągle ten sam, aby rowek w rolce coraz bardziej namacalny ;)