Pierwsza i nieostatnia dziś setka... :D

Piątek, 2 listopada 2012 · Komentarze(1)
Dzisiaj ostatni dzień wolny w odpoczynku między obowiązkami.. Postanowiłem go wykorzystać jak najbardziej rowerowo, od samego rana spoglądając za okno endorfiny skoczyły na poziom maksymalny chyba :D

Pogoda piękna, 7*C i lazurowe niebo z pojedynczymi chmurkami... Zjadłem jak najszybciej śniadanie, zrobiłem sobie herbatę i wlałem do moich mega-zajebiaszczo-trzymających ciepło budonów z Lidla :D

Ciepło trzymają tak ze 2h, później stopniowo się ochladza ale nigdy nie jest lodowate czy zimne :) I o to właśnie chodzi.. ! :D

Pełen pozytyw i aż chce się żyć :D Jeszcze jutro najprawdopodobniej wrócę szybciej z uczelni i wsiądę pokręcić bo niedziela to studia do 19:00 a później już praca znowu w godzinach 8-16 więc pozostanie trenażeiro ;)

No ale wróćmy do dzisiejszego treningu.. Uno momento! Właśnie pisząc notkę z radia www.technobase.fm wpadla mi w ucho zajebista nuta: wklejam oryginał, w radiu mix puszczali ;]

No to jedziemy dalej o dzisiejszym treningu, nie oszczędzalem się, leciałem tyle co fabryka dała.. Mam zajebisty humor, nic go chyba nie popsuje.. :D
Pozytywne nastawienie do życia i wszystko się udaje.. ^^

Na podjazdach nie odpuszczałem, ba nawet dokręcałem całkiem sporo, do tego zrobiłem sobie 2x moją pętelkę jakieś 20km z niezłymi hopami, ciągle góra dół i to całkiem nieźle...

Noga podaje też całkiem spoko jak na ten czas, chce się kręcić, pogoda pozwala jak najbardziej więc czemu tego nie wykorzystać :]

I chwilę znowu pośmigałem za busem, ale jechał jakieś 50-60km/h więc dość wolno :D

I od poniedziałku znowu do praaaaaaaaaaaacy :D Będzie się dziaaaaaaaaało :D

A zaraz idę z chłopakami na %% i kolejne setki wpadną dzisiaj ;D