Polarny wmordewind przeszkadzal i mrozil ....

Wtorek, 30 października 2012 · Komentarze(0)
Obecnie mam kilka dni "wolnych" więc wykorzystam je typowo rowerowo...

Na szosie ostatni raz siedziałem w piątek [przed zmianą czasu], a wcześniej chorowałem.. Dzisiaj natomiast postanowiłem zrobić troszkę dłuższy wypadzik w kierunku górek milickich w całkiem spokojnym tempie...

Nie wiem w ogóle co to miało być, ale od samego początku praktycznie do końca tętno szalało od 160-170 bez przerwy, najpierw pod wiatr dość mocny, ale powrót szybszy z tym że tętno dalej dość wysokie..

Żeby nie przesadzać więc, jechałem na południe pod wiatr jakoś 25-27kmh bo inaczej chyba serce wyskoczyłoby mi na zewnątrz.. Po nawrocie już lżej, z mocnym wiatrem w plecy, ale też nie szło poszaleć przez serducho..

Ale jak to zawsze ja, na wzniesieniach sobie nie żałowałem, a i próbowałem gonić przez jakieś 10km traktor... Ale owy traktor nieźle zasuwał -> nie byłem w stanie się do niego zbliżyć jadąc 40kmh ! To był chyba jeden z tych nowszych ;)

przewyższenie: 479m

No i standardowo jak to w jazdach bez planu i gryzienia asfaltu był czas na kilka fotek :)

Wjazd na górkę ok 6%:

Na "mojej" górce, niedawno wstawiałem panoramke bez śniegu :)

A tu na górce w kierunku Gruszeczki,najpierw ja!