Z Interkolem. W deszczu i z wmordewindem.

Niedziela, 22 marca 2009 · Komentarze(3)
Po wczorajszej jeździe do dzis czułem bolący tyłek i nogi. No ,ale nic.. Obudziłem sie koło 7:30 i wysłałem sms'a do Artura czy mu się chce do Ostrowa jechać na 10.
Obgadaliśmy wszystko już na gg i ruszyliśmy. O 8:50 byłem już u niego i w drogę. Jako ,że jechaliśmy dość wolno ,a i tak bylismy za szybko to troche zmarzliśmy. Przystanek na załatwienie fizjologicznych spraw i dalej w droge. Średnia do Ostrowa to coś koło 27km/h. W ostrowie byliśmy coś koło 9:40. Na rynku było już paru kolarzy.
Obmyślilismy tak trasę aby mi i arturowi bylo bliżej do domu. Pojechaliśmy w strone Twardogóry i z powrotem. W grupie 10os jechaliśmy od 32-37km/h. Czyli dość szybko. Dawałem zmiany co jakiś czas ,ale już pod koniec tylko pasozytowałem z tyłu "peletonu". Gdy ja z Arturem pojechalismy w swoja strone zaczęła się okropna walka z wiatrem w twarz i deszczem. Średnia powrotna była mniej wiecej 28km/h. Jechało się okropnie. Wszystko oczywiscie do prania. Rower do czyszczenia. A ja do kąpania zaraz po przyjezdzie. Chociaż wycieczke uważam za udaną :) Z tyłu peletonu jedzie sie świetnie. W ogóle nie trzeba się męczyć.
Tak jak wczoraj mialem nadmiar jedzenia tak dzis niedomiar. Wyjechałem po 1 skibce chleba z szynką. Od rańca nie jestem w stanie nic przełknąć. Wziąłem troche czekolady i dwa jabłka. Ale i tak przez całą trasę odczuwałem mały głód.

Śr Kadencja = 79

A to ja już przed garażem ,zmęczony ,mokry i brudny..