Spokojnie świątecznie, a wiatr głowy urywa :)

Sobota, 26 marca 2016 · Komentarze(0)
Wczorajsza sesja zdjęciowa jak zawsze z ludźmi z Interkolu udana, śmieszna, fajna i sympatyczna (smutna) :-)
Większość ekipy się pojawiła, fajne zdjęcia wyjdą na pewno :) Ja z Robertem Kierzkiem wzięliśmy też swoje fury, zrobilismy sobie indywidualne zdjęcia i na pewno je sobie wywołamy :D Mam nadzieję, że fajne wyjdą. Fajni ludzie, fajne rowery i fajna atmosfera więc i zdjęcia będą pewnie profi :D Ciekawe jak wyjdzie mój Scottcik :)

I właśnie podczas sesji umówilismy się na dzisiaj koło Lewiatana na Pruślinie w Ostrowie Wlkp. o 11:00. Wielu chętnych, jednak pojawiło się faktycznie aż dwóch: Ja i Kuba Latajka. Rano wstałem po 8:00 i lał deszcz. Zastanawiałem się czy w ogóle wychodzić, wypucowany rower, szkoda się brudzić i męczyć oraz co dopiero moczyć w deszczu. Jednak nie zlękłem się, zaufałem prognozom że od 10 ma być pięknie....i pojechałem....już bez deszczu, w słońcu... a wiejący przeokropnie wiatr szybko wysuszył asfalty.

Do Ostrowa świetna jazda, lekkie kręcenie i tętno a prędkość około 40kmh. Później pod Lewiego, a tam tylko Kuba L. Pojechalismy więc sobie wspólnie obok siebie dyskutując o .... no jak myślisz, o czym ja z Kubą mogłem rozmawiać ? O kolarstwie i polityce :) Było fajnie wymieniac się poglądami i spokojnym spojrzeniem na władze. Do tego później po nawrocie lecieliśmy pod wiatr po zmianach. W Odolanowie rozjeżdżamy się do domów, ja powoli z wmordewindem na Krotoszyn a Kuba do Ostrowa.. Była to .Nowoczesna jazda połączona z Prawą i Sprawiedliwą anegdotką tu i ówdzie :)

Fajna jazda, potrzebne kilometry przed maratonem w Obornikach gdzie będzie 180km do przejechania. Za tydzień Sobótka :) Się doczekać nie mogę już pierwszych startów by sprawdzić nogę :) Czuję niedosyt jeżdżenia. Teraz już przestawiamy zegarki o godzinę, wiec po pracy na luzaku pojeżdżę :)