123+18 :) 7 lat z Interkolem :)

Środa, 11 listopada 2015 · Komentarze(2)
Kolejny wspaniały dzień, z cyklu życia poza kontrolą. Jest po prostu bombowo. Wczorajszy dzień i dzisiejszy poproszę najlepiej co weekend w takim samym rozkładzie jazdy w tym towarzystwie, w tych miejscach i te de. I nie tylko chodzi o wypłatę na koncie ;)

Najpierw standardowo praca do 16. Szybcikiem do domu, przymusowo autem. Lecę do domu, jem obiad, przebieram się, pakuję na siłownię.....Ubieram eleganckie buty, swetr, płaszczyk, i w długą... Na rynek. O 18:00 zaczynające się obchody Święta Niepodległości od hymnu, przemarszu przez miasto pod Pomnik Wolności aż do mszy świętej i tortu na zakończenie.

W aucie czeka torba z ciuchami na siłownię. Zrzucam więc w klubie krawat i....dowiaduję się że nie mogę wziąć udziału w spinningu. No bywa, los tak chciał. Co więc robię ? Lecę do domu, jem kolacje, przebieram się w luźniejsze ciuchy i śmigamy ze znajomymi do Browar Club'u bo co? - Bo wygraliśmy darmowe wlotki na dzisiejszą noc. Prześwietna impreza ciutkę okropiona alkoOohOoOolem. Bujanie na parkiecie, tańce bliżej towarzyskie i miliony spojrzeń spotkanych na drodze twojego wzroku. Tak, to musiało się udać. Ba, musiało się podobać.
Przychodzi jednak odpowiednia godzina. Dostajemy sygnał! Czas wracać do domu. Kładę się spać zadowolony. Kolejny raz spełniony, endorfiny poziom maX. Budzę się 3 godziny później. Tak to było zaplanowane! Przed imprezą ustawiłem sobie budzik na 7:30 bo wiedziałem, że kładąc się spać nie będzie mi się ani nawet chciało o tym myśleć. Co więcej.... Miałem nastawiony rezerwowy budzik na 7:45. Ale pierwszy wystarczył. O dziwo! Wstałem bez problemu, bez szumów, bez szmerów, bez marudzenia. Szczęśliwy po prostu.

Przypominając sobie jeden konkretny filmik motywujący kolarzy do jazdy - postanowiłem zagłuszyć miliony głosów mówiących mi że przecież możesz dzisiaj odpuścic, że przecież jest mokro, wieje i jest zimno.... Whatever. Nie zamierzałem odpuszczać. Jestem na głodzie rowerowym.

Pojechałem więc do Ostrowa na ryneczek. Jak 7 lat temu i jak (prawie) co roku ;) Na rynku, jak 7 lat temu pojawił się Piotr Kowalczyk z Interkolu. O tak. To on mnie wkręcił w towarzystwo i zaprosił na rynek. Później jego brat dał mi dętkę bo przebiłem, ba...nawet ją wymienił :D Zostałem, wrócili po mnie chyba dwa razy. Dzięki Wam chłopaki za: cierpliwość, wyrozumiałość, dystans, spędzone wspólnie razem chwile...jesteście the best...stara gwardia rządzi! Dzięki dzięki dzięki za 7 wspólnych lat, czasem trudnych, w większości jednak mega pozytywnych......ale......jak to w życiu bywa...wszystko ma swój koniec.....no ale nie tym razem i jeśli można to zostanę jeszcze drugie tyle :D

Na rynku Adam Kowalski, Kuba Latajka, Adi oraz świeżak i ja ;)
Chłopaki chcą lecieć 123km. Ja jak zwykle będę miał więcej. Lecimy więc na Kalisz do Cebulaków...Chocz, Pleszew i Dobrzycę... Ciekawa trasa. W sumie nie, płaska jak...nieważne co. Pojechaliśmy sobie w 5-tkę. Na luzie, najpierw z wiatrem, póxniej z bocznym by na koniec dymać konkretnie pod wiatr. Zabolało! Świeżak po jakimś czasie umarł i nie było co zbierać, reszta bez wariacji, Adam z kamerką ;) Za Pleszewem na zamkniętym akurat przejeździe kolejowaym pit-stop....akurat obok sklep. Dostałem od Kuby snickersa. Zjadlem szczęsliwy, glodny w sumie. W Dobrzycy koniec, rozstanie, lecą na Ostrów....a ja na Krotoszyn święcie przekonany że to tylko 15km...ee no jednak było 25km. I to w dodatku z niesprzyjającym bocznym wiatrem. Przewiało mnie konkretnie. Szyja boli.

Dojazd do Krota. Obiad, kąpiel i wuala. Jak nowy :) Szczęśliwy, spełniony po ostatnich 24 godzinach w 100% :)

Ciepło. Wietrznie. Na początku trochę mokro po nocnych opadach.

Dziś DZień Niepodległości. Tu jeden minus dla nas Polaków, flag na prywatnych budynkach bardzo malo :(

Ostatnio w gazecie "Życie Krotoszyna" :)