Kiepsko i zajebiście ;-)

Niedziela, 30 czerwca 2013 · Komentarze(0)
Kategoria 0-50km, Interkol, Zawody
Zawody w Sieroszewicach, czyli w skrócie = ITT :)

Nigdy czasowcem nie byłem, ale to słabe usprawiedliwienie - kto ma nogę ten jedzie.
U mnie nogi jednak brak, nie mam ostatnio głowy do treningów, jadę bo jadę i oto widać efekt. Czas gorszy o pół minuty niż rok temu..

Nie zacząłem z grubej rury, początek raczej dość asekurancko. Na 8km mija mnie pierwszy, a na 11km drugi zawodnik startujący po mnie. No cóż, ewidentnie nie mój dzień. Ostatni nie byłem, za wynikami oficjalnymi jeszcze czekam, ale raczej "pilnowałem tyłów" jak to się mówi.

Miło było spotkać dzisiaj KRZYWEGO vel Marcina K. :] Przyjechał taki z gór na czasówkę po płaskim i dolożył mi konkretnie ;) Poczekaj no! Odbiję to sobie w górach jeśli złapię formę przez niecały miesiąc na Liczyrzepie! :D

Dziś za to sukces na uczelni. Praca Licencjacka zaakceptowana, wpis do indeksu zrobiony, teraz aby drukować pracę na czysto i oprawić oraz oddać do dziekanatu ;-) Można śmiało się zacząć uczyć na obronę - ale to od jutra ;)

Dzisiaj czeka mnie ważniejsza sprawa, no może nie ważniejsza, ale dość istotnie mieszająca w moim zyciu na plus, ale jednak mieszająca ;) Wycieczka do Trzebnicy i powrót do domu jutro po pracy.

Treningi teraz oczywiście schodzą na drugi plan. Czas ucieka, obrona coraz bliżej a obiad stygnie - a ja siedzę i piszę notkę :D

Tak więc bajo, myślę że może do wtorku/środy - gdzie uda się coś wyskoczyć.

W planach bardzo oczekiwana wycieczka w góry - 19-20-21 planuję być w górach. Nie wiem czy sam, czy ktoś się ze mną zalapie, ale chce jechać i pojadę.!
Odpocząć od nauki, wyjeździć kilometry w górach bo przecież ROAD TROPHY czeka :)
I może 26-27-28 powtórzę wycieczkę. Bardzo tego chce, nic nie może stanąć na przeszkodzie.