Nowe koła MAVIC COSMIC CARBONE SL

Sobota, 28 lipca 2012 · Komentarze(3)
Dzisiaj dopiero wyszedłem na szosę od niedzieli, czyli kilka dni zrobiłem sobie wolnego - trochę przymusowego, trochę chcianego.. Po pęknięciu łańcucha jednak zamówiłem nowy wraz z kasetą i poczekałem do czwartku na serwis :)

Odebrałem też nowe koła - Mavic Cosmic Carbone SL które niosą nieporównywalnie lepiej od starych... Na dziurach,nierównościach czy kostce ręce tak nie obrywają, czuć że koła zbierają sporo drgań i ręce mogą spokojniej być na kierze.. Do tego że lepiej się toczą i czuć jakby lżej jechały trzeba dodać na pewno, że przy podmuchach wiatru są prawie jak żagiel - muszę się przyzwyczaić do tego :)

///////
edit:  uwaga ! Koła pękły.  Dokładnie tylna obręcz chwile po upływie gwarancji.  Dodatkowo w klubie pękły jeszxze 3 inne komplety po ok 3 latach użytkowania kazdy.  Naprawa nieoplacalnie droga. Obecnie jeżdżę już ponad 2 lata na kołach Vision Trimax t42 I jestem zadowolony.
//////

Odnowiony rower -> KLIKNIJ TUTAJ BY ZOBACZYĆ I SKOMENTOWAĆ :))
A poniżej też fotki:)

Dziś spokojnie, chwilę pojechalem za jakimś traktorem ponad 40kmh i dwa razy wyszedłem mu z koła robiąc sprint :) Trzeci sprint na wjeździe do miasta ;)

Oto trasa mojego dzisiejszego treningu, chyba zacznę jeździć sobie z endomondo na dobre :]

Oto Kriso z odnowionym rowerekiem :))