W bardzo przyjaznej atmosferze - Etap 2

Sobota, 21 lipca 2012 · Komentarze(1)
Cóż to za dzień.. Na początku w ogóle miałem dzisiaj planowane jakieś 50km przejechać dla rozkręcenia nogi....a tak noga się kręciła o 100km więcej :D

Jako, że Krzywy pojawił się na "moich terenach" postanowiłem zrobić sobie małą etapówkę. Wczoraj wyszło 115km, dzisiaj 148km, a jutro do Ostrowa na ryneczek pojeździć z Interkolem i też wyjdzie sporo..

Razem z Marcinem spotkaliśmy się w Odolanowie jakoś po 09:00, chwilę pogadaliśmy i ruszyliśmy w drogę.. Wiało jak skurczybyk przez pierwsze 40km w twarz.. Później skręt w lewo w Miliczu na Krośnice/Goszcz etc. i nagle jedziemy z wiatrem :D Jechało się bardzo dobrze, bez wielkiego parcia na średnią, większość trasy pojechaliśmy obok siebie cały czas rozmawiając.
Pożegnaliśmy się w Cieszynie, Marcin poleciał na Międzybórz / Ostrzeszów i Grabów, a ja przez Sośnie, Odolanów i Sulmierzyce do Krotoszyna :))

Oczywiście na górkach za Marcinem średnio mogłem nadążyć, gdy on jechał na luzie ja już prawie sapałem :D Muszę jeszcze potrenować, choć fajnie się podjeżdżało z kimś mocniejszym, jest ta motywacja żeby depnąć :]

Trening wyszedł bardzo fajny, trzeba to częściej powtarzać ! :D

pozdro :]

Dzisiejszy etapik:

Krotoszyn-Sulmierzyce-Odolanów-Sulmierzyce-Milicz-Krośnice-Goszcz-Domasławice-Cieszyn-Sośnie-Odolanów-Sulmierzyce-Krotoszyn

Dzięki również za świetny etapik i solidny trening. Było dziś płasko i pagórkowato a to już jest jakieś urozmaicenie. Najważniejsze że jechało się bardzo przyjemnie. Można też powiedzieć że i pogoda dopisała a to po ostatnich dniach duży plus. Fajnie że kolarstwo w tym rejonie cieszy się tak dużą popularnością i sam fakt stworzenia Interkolu jest genialnym pomysłem. U mnie można sobie z takim czymś pomarzyć dlatego pozostaje trening w pojedynkę lub z góra dwójką kolarzy i to bardzo rzadko. Pzdr.

krzywy 19:01 sobota, 21 lipca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iedzi