Odpoczynkowa jazda, po wczorajszej wynorze ;]

Poniedziałek, 19 marca 2012 · Komentarze(2)
Dzisiaj w planie przejażdżka odpoczynkowa, ale dość męcząca - przede wszystkim psychicznie :D Jechać 22-25km/h pod wiatr zeby utrzymać to tętno w granicach to masakra.. A dzisiaj wiatr dmuchał niczym halny :D

jeden mocniejszy zaciąg pod górkę - po prostu nie mogłem się powstrzymać :)

powrót spokojnie i lajtowo z wiatrem :)

No i o dziwo nie czułem się jakoś źle po wczorajszym, mógłbym to dzisiaj powtórzyć! :D

Nie no.. Po takim treningu było trzeba odpocząć..

Powiem Ci, że dopiero teraz doceniam plan treningowy pisany przez kogoś kto się zna na rzeczy ;) Wcześniej się pytałem aby: "po co, na co, dlaczego" ale teraz jak dojeżdżam na ustawkach w czubie, gęba sama z siebie mi się śmieje ;D

kris91 18:49 wtorek, 20 marca 2012

I dobrze, że robisz regeneracje - plan z głową to podstawa nawet jak Cię ciągnie żeby pojechać mocniej. Najlepiej na takim treningu zakryć sobie wskaźnik prędkości i jechać według pulsu... I trzeba tez pamiętać, że dzień po takim treningu jak miałeś w niedzielę puls będziesz miał trochę niższy niż zwykle - to tez musisz brać pod uwagę jak masz aktywną regenerację żeby nie pojechać za mocno.
pzdr

Virenque 10:45 wtorek, 20 marca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta