Remoooonty ! Interwały !

Środa, 31 sierpnia 2011 · Komentarze(2)
Jedziesz sobie ulicą ,a tu nagle kończy się asfalt.. Na odcinku około 5-6 km przed Miliczem remontują w końcu drogę :) Były tam takie dziury ,że ja pierdziele i masakra, nie szło jechać.. Zatrzymał mnie przez moment pewien tam robotnik ,który dyrygował ruchem i nie pozwolił dalej jechać.. Pogadaliśmy chwilę i dowiedziałem się ,że to będzie remont na około 2-3 tygodnie :/

A tak w ogóle to dzisiaj sporo interwałów wyszło, nie będę rozpisywał co i jak bo to moje wymyślone treningi ,mam nadzieję ,że pomoże :)

ps. Krzywy - jechały tam ekipy "nigdzie niezarejestrowane" nazwali się ,mieli jednolite stroje i jechali :)

a tu fotki z dziś:

remonty drogi przed miliczem:

a taki znak postawili mi na ulicy na którą wyjeżdżam ze swojego osiedla ! :|
połowa miasta już jest w taki sposób oznakowana, dużo tak miast ma ,przez które jeżdżę.. :/

Znak jest postawiony niezgodnie z nowymi przepisami ponieważ nie ma ścieżki rowerowej biegnącej po prawej stronie więc nie masz obowiązku przejeżdżania na drugą stronę jezdni. Niestety gorzej ma się sytuacja w drugą stronę. Pozostaje liczyć na kolejną nowelizację, która zniesie obowiązek jazdy ścieżkami dla rowerów sportowych.

outoftimeman 11:36 czwartek, 1 września 2011

jak jedziesz szybciej jak 30 to mozesz jechac po ulicy :)

woody 18:39 środa, 31 sierpnia 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azyci