80kmh za tirem ! Powrót do świata żywych po spiączce.. ;)

Poniedziałek, 30 maja 2011 · Komentarze(7)
W końcu odżyłem po ostatnim niedospaniu i ruszyłem na szosę. W weekend zaliczyłem mikroekonomie na 5 ! Dzisiaj wybrałem się na trening ,który miał być luźny ,ale szybko musiałem zmienić plany ;) Za Zdunami złapałem się tira i przez 15km zapierdzielałem 80kmh ! Się zdziwiłem nawet bo przez tory przeleciałem ponad 50kmh i nic się nie stało ,a są bardzo nierówne.. Odpuściłem gdy nogi już miałem jak z waty na jednej ze zmarszczek - ponad 500m podjazdu i no .. jechałem prawie 80kmh !
Później gdy go odpuściłem ,przez 2-3 km miałem totalną flakę.. Byłem wykończony :D
Średnią po prawie 20km miałem ponad 50kmh !
Gdy wróciłem do siebie wybrałem się na górki i porobiłem interwały.. Ahh.. ;)
Za tirem - pod wiatr.. Powrót z wiatrem.. :)

HRmax - górka 500m, prędkość 80kmh :) i wszystko jasne.. :)

Samobójca ! :D

wojtek10611 16:03 piątek, 3 czerwca 2011

Z tym przejazdem to nie było za bezpieczne :D Ja się biorę w tunel, tylko jak znam drogę i wiem, że nic na niej nie ma nierównego. Przy takiej prędkości jeden kamyczek może się okazać śmiertelny :)

vanhelsing 11:51 środa, 1 czerwca 2011

Mam pytanie. A jakby odpukać doszło do jakiegoś wypadku przy tym tirze to załapałbym się na omleta ? :D Byłoby co zeksrobywać z asfaltu :P
Oczywiście żart... czarny humor :)

daniello24 20:11 wtorek, 31 maja 2011

Ładnie:D +10 do zajebistości za odwagę;))

kasienka1989 05:17 wtorek, 31 maja 2011

wszystko fajnie, oczywiście pozazdrościć, ale mimo wszystko uważaj tam na siebie, bo o wypadek przy takiej prędkości nie trudno :/ Także szalej, ale z rozwagą Krisu :d

completny 20:56 poniedziałek, 30 maja 2011

Świrujesz z tymi TIRami, ja ostatnio w korku jechałem za samochodem i przez to nie zauważyłem ogromnej dziury na środku, wleciałem i od razu flak z tyłu i przekręcona kierownica. Pierwsza myśl była taka co by się stało gdybym tak gnał właśnie z TIRem około 60 km/h i wleciał w taki krater...
Ale jaka Ci prędkość wyszła, ulalala ;)

Virenque 19:50 poniedziałek, 30 maja 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ochor