Trenażer z Tour de France.

Piątek, 25 marca 2011 · Komentarze(4)
Kategoria Trenażer
Dzisiaj sobie taka luźna jazda po wczorajszej zapierdzielance. W sumie chciałem dzisiaj jechać to samo co wczoraj ,ale deszcz rano pokropił i po południu znowu ,więc na dziś szosę sobie odpuściłem.. Został trenażer i test nowej podstawki :)
I znowu weekend wolny od rowera - rengeneracja przymusowa :D <zjazd na uczelni>

Trenażer z etapem ,który kończył się podjazdem pod Tourmalet - chociaż mój trening w ogóle nie przypominał tamtego etapu. Powoli, spokojnie ,byle pokręcić korbą :) :
Cad: 91
Obciążenie: 2/5

Oni mają zastrzyki w mięśnie z aminokwasów :) Mam książkę Ullricha. Poza tym, tam pełna profeska, nie to co my ;) Zapomniałem zapytać, jak dodajesz te filmiki z YT ? Ja próbowałem coś dodać kiedyś i nie szło.

daniello24 19:13 sobota, 26 marca 2011

Wracam to ja jutro troszkę inną traską :) A weekend spędzam u dziewczyny (odpoczywam) ;p Mam cholerną ochotę na rower, niestety ten znajduje się w pokoju na 2 pietrze, do którego prowadzą pół metrowe kręte schody, więc nie widzi mi się 10 razy dziennie go znosić na dół :D Może jutro (choć i tak mam mieć pod wiatr) postaram się setkę zrobić wracając, choćby dokręcę w Sycowie ;p Zależy jaka będzie pogoda, raz pokazują 5 stopni ze śniegiem by po chwili zmienić na słoneczne 9 :D
No i dziś sobota, a Ty chciałeś kolejne 150 walnąć :)

kaeres123 08:49 sobota, 26 marca 2011

Ehh.. A jak oni to robią ,że praktycznie 3 tygodnie zapitalają po 180km ,po górach ,w upale itd..
Ja też tak chcę ! :( :D

kris91 20:28 piątek, 25 marca 2011

No i dobrze, że pokropiło, bo po takiej jeździe jak wczoraj dziś powinien być rozjazd ;)
pzdr

Virenque 20:20 piątek, 25 marca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe