Kolejna seta !!! Po terenach szerszeni, a wiatr żądlił :D

Czwartek, 24 marca 2011 · Komentarze(6)
Miałem dzisiaj wstać o 8 i tak sobie nastawiłem budzik. Wstałem przed 9 !:D Czyli na starcie planów miałem już godzinę spóźnienia. Wszamałem dwie bułki z serem i w drogę. Była już prawie 10 i chciałem max wrócić o 16.
Trudno było ,bo praktycznie prawie 100km jechałem pod mocny wiatr ! ICM pokazuje ok 40km/h ! Masakra. W ogóle tamte górki.. Były piękne ,ale użądliły mnie :p
Po drodze przystanek na siku, do sklepu po picie [dwa bidony nie starczyły]. Pan sprzedawca zajął mi chyba 10-15 minut i pogadaliśmy sobie o kolarstwie w Polsce - bo u niego zawsze się na dzień kilku zatrzyma :D
Spadł mi dwa razy łańcuch - teraz po godzinie kręcenia w domu korbą i ustawiania wszystkiego jest IDEALNIE ! :)

Na targu w Trzebnicy jeszcze handel kwitnie.. Za miesiąc z kawałkiem zajmiemy go my ! KOLARZE ! :D

Droga na Milicz i górki:

No no szerszeniu wladnie sie wkreciles wiatr mu nawet nie straszny :D

Krzysztof1985 09:18 niedziela, 27 marca 2011

Brawo Krisu :D Ja wczoraj 80 przejechałem centralnie pod wiatr, czasami to jechałem na maxa po prostej z predkościa 17 km/h. Masakra wczoraj była :)

kaeres123 09:13 piątek, 25 marca 2011

Wielki szacun, nawet jak patrze na śr hr to nieźle dałeś sobie w kość. Taki dystans w taką wichurę. Brawo!

bikefun 21:13 czwartek, 24 marca 2011

Jak powiedział tak zrobił... wielki człowiek ;) Taki cytacik z filmu.
Brawo za dystans, nie poznawaj trasy maratonu za dobrze, bo na wyścigu będziesz nie do zatrzymania :) Jak tam nogi po takim wysiłku ?
pzdr

Virenque 19:42 czwartek, 24 marca 2011

Miło się patrzy na pogodę tuż przed powrotem :) Graty za dystans !!!

rejziak79-remove 18:32 czwartek, 24 marca 2011

wielkie brawa dla ciebie ! Piękny wynik ! Droga na Milicz widzę ładna ale trochę chyba wąska :)

completny 18:27 czwartek, 24 marca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini