Lekka przejażdżka przed dwudniowym maratonem...

Środa, 23 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Ze zdjęciami
Dzisiaj w planach miała być zupełna przerwa od roweru. Ale nie chciało mi się siedzieć dalej w domu i nic nie robić, to wybrałem się na rower. Lekka jazda - na tyle ,że jechałem kilkaset metrów z kolegą w cywilu :] Zrobiłem rundkę dookoła miasta i powrót..
Powierciłem się chwilę po mieście dla lansu :x i do domu :]
Jutro za to i w piątek planuje sobie walnąć po ok 155km. Czyli jedną z moich ulubionych tras: Krotoszyn - Milicz - Krośnice - Zawonia - Trzebnica - Milicz - Krotoszyn - banany i corny już kupione także nic tylko jutro wsiadac na rower i jechać :) A na jutro zapowiadają równie piękną pogodę :)

Kilka fotek:

Ścieżka rowerowa z Chachalni do Krotoszyna [ok 5km]

Niestety po 500metrach przerwa [wjazd na pole] Spoko. Po wjeździe do miasta wróciła stara "kostkowa" ścieżka.

Ciekawe co z tego wyrośnie tego roku.

Cień :]

Kokpit:

Dworzec PKP w Krotoszynie: Niestety niezbyt to zadbane:

piękne PKP...taki stary klimat ! Ja też miałem zrobić sobie przerwę ale tyłek nie wytrzymał i się karnąłem lekko, tyle że ja nie planuje takich dystansów jak ty póki co :P

completny 18:33 środa, 23 marca 2011

No z tymi ścieżkami rowerowymi to jakaś porażka. Nawet w Niemczech niezbyt ciekawe, a były przy każdej drodze publicznej.

Looknij, za moich starych turystycznych czasów:)
Miejscami jedzie się dobrze po takich ścieżkach ale one i tak się gdzieś urywają do lasu. Nagle pojawia się piach i kamienie i jest dupa. Nawet w Niemczech nie użyczysz ścieżek rowerowych dla szosówek. Nie ma co liczyć na takie wynalazki. To typowo turystyczna rzecz. U nas lepiej niech się zajmą budowaniem i naprawianiem dróg tych gminnych i wtedy będzie raj dla rowerzystów.

daniello24 16:19 środa, 23 marca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr