Głowy urywa ! Potężny wmordewind ! Ajć.. :D

Środa, 16 marca 2011 · Komentarze(4)
Myślałem ,że mnie zdmuchnie. Od rana deszcz ,więc myślałem ,że na dzisiaj zostanie mi tylko trenażer.. Ale nie :) Wyszło słonko, wysuszyło asfalt i zrobiła się nawet pogoda na rower. To się po obiedzie ubrałem i wsiadłem i pojechałem :)
Wiedziałem w co się pakuję ,ale to tylko dodało motywacji..
W sumie na trasie podobnie jak u Virenque nie było chwili aby jechać z wiatrem. Ciągle z boku ,albo w twarz.. Do tego tak dmuchało z boku ,że myślałem że mi zaraz przednie koło podniesie. Dosłownie jechałem pod kątem do asfaltu.
Postanowiłem dzisiaj jechać mocno ,mimo to pod wiatr jechałem jakieś 23kmh.
Cad: 87
I tak w związku z tym ,że ostatnio pojawił się temat jedzenia:

Na śniadanie: -banan, kubek herbaty, actimel i danio.
Na obiad: -ryż w białym sosie z białym mięsem ,marchewką i kompot
Trening: Banan i isostar [500ml]
Po treningu: Danio, tabliczka czekolady, carbo [300ml]

Kierunek wiatru to czerwone strzałki:

Co potwierdza pogoda z new.meteo, wyjechałem jak było sucho ,ale i jak najmocniej dmuchało..

No siłowałem się siłowałem strasznie :) dziś pewnie to samo będzie. Inne trasy..hmm. inne trasy nie są takie bezpieczne. za duzo ruchu. a ta czasówkowa jest na totalnie wiejskich niepowiatowych.

pozdro

daniello24 10:31 czwartek, 17 marca 2011

Za późno mi to napisałeś ;p Wiało jak dzikie :) Mam nadzieje, że jutro się uspokoi (mimo, że prognozy tego nie mówią), bo jadę do Wrocławia na przegląd Bike'a. Oby nie padało, wtedy można jechać.

kaeres123 19:09 środa, 16 marca 2011

ICM rządzi ;) Szkoda, że jutro taka prognoza, pewnie będę musiał rano zadowolić się trenażerem.
Widzę, że mój trening Cię zmotywował :) Ale jazda w takich warunkach to jest hardcore, nie ma co - twardziele jesteśmy i tyle ;)
pzdr

Virenque 18:05 środa, 16 marca 2011

fajne te statystyki wynalazłeś meteorologiczne , a wiatr faktycznie dzisiaj jest zimny i bezczelnie wieje w twarz ;/

completny 17:03 środa, 16 marca 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciamo