Dziwny znak - zły znak ! :D Do domu z wiatrem...

Środa, 9 marca 2011 · Komentarze(6)
Średnia cieniutka ,ale pierwsze 30km pod wiatr. Dzisiaj się wycwaniłem i pojechałem tak żeby powrót był z wiatrem :) Jechałem z założeniem [dzięki Virenque ;) ] nie wychodzenia poza strefe tlenową.. I udawało się to na dłuższą metę, aby pod wiatr było ciężej :p Kadencja 85-95 :]
Średnia kadencja wyszła : 88
Zrobiłem sobie dzisiaj jeden sprint z 200m [stąd taki max puls i max prędkość]

Na trasie pojawił się taki znak: A powinni go postawić na wjeździe do Polski z tabliczką "nawierzchnia uszkodzona na 97% powierzchni kraju

Trasa: Krotoszyn - Milicz - Sulmierzyce - Krotoszyn

Może gdyby naszym sąsiadom zupełnie zabroniono wjazdu do Polski ze względu na stan dróg, to może dopiero wtedy dałoby to coś do myślenia naszym mądrym władzom.

grigor86 23:26 czwartek, 10 marca 2011

w tamtym roku kręciłem ale mało,ale mam fajny program do statystyk rowerowych sportstrack:D ale i tak wiesz jak to jest studia, rower 250km ode mnie i nie ma jak jeździć dopóki nie będę w domu. Ale przez ten czas zdołałem wyremontować i zmienić kilka rzeczy w perełce. Przemiana całkowita nastąpi niedługo. Już mam naklejki za 5zł. pozdrawiam

conrad 16:06 czwartek, 10 marca 2011

wiesz, chyba udało mi się w 30 min pokonać wtedy. Jak wystartowałem to było 15 min już z rozgrzewki, a po 20 km był czas 0:45. W takim razie 30 min i średnia +/- 40kmh. Połowa dystansu z wiatrem, druga pod wiatr. Ale ja i tak nie jadę w trupa na tych czasówkach tera. Średnie tętno przy nich to gdzieś 185. Staram się nie przekraczać 190. Ale mogę. Na zawody na czasówki płaskie to chyba zawsze będę przesuwał siodełko do przodu w celu jeszcze szybszej kadencji. Teraz mam w tyle siodło i to się bardziej w góry nadaje. Ale i tak nie jest źle. Właśnie ciekawi mnie ile bym wyciągnął na kole dyskowym.

daniello24 10:21 czwartek, 10 marca 2011

A powinno być "ubytki w głowach budujących i łatających drogi, że co roku jest to samo.." ;)
I bardzo ładnie, że trzymałeś się w tlenie, średnia niższa, ale wierz mi że zrobiłeś lepszy trening niż ostatnio :)
pzdr

Virenque 06:43 czwartek, 10 marca 2011

A dla oszczędności stawiać informacyjne znaki tam gdzie nawierzchnia jest w porządku ;)

marcin1111 23:56 środa, 9 marca 2011

Zgadzam się, że nawet na 98% powierzchni kraju.. hhehe niestety ): no ale się nie dajemy. Pozdro.

Jocker 22:52 środa, 9 marca 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cesam