Ost. trening "u siebie" przed KK

Środa, 5 sierpnia 2009 · Komentarze(2)
Ost. trening na swoich hopkach i górkach przed klasykiem :)
wszystko już dograne, żarcie kupione.. jestem już nawet spakowany ^^ w piątek wyjazd koło południa wyjazd - chcę się tam jeszcze chwile pokręcić rowerem - zobaczyć jak się jeździ w prawdziwych górach :))
jazda na mocnych przełożeniach...
kilometrów wyszło mało.. bo już więcej się nie chciało ! o ! :d

teraz aby proszę trzymać kciuki za mnie ^^

moja grupa startowa:

09:40
Kubik Krzysztof
nawrocki michał - kolega z Interkolu
Piech Wawrzyniec
szewczyk andrzej
hababicki bogusław
jabłońska katarzyna

jak sprawdzałem w liscie uczestników po rocznikach .. to panowie mają tak 35/40 lat ,pani kasia podobnie :))
będzie co gnać.. kolega z teamu młodszy o rok..
to jest profil trasy:

nie mam jeszcze zbyt wielkich planów ucieczek etc :D
ale na pewno nie będę się zatrzymywać na bufecie - wody mi musi starczyc
w kieszonki biorę 2 batoniki corny żurawinowe , 2banany i jednego powerade + 2 bidony z izotonikiem :) zamontowałem dziś także swoją przerośniętą torebke podsiodłową i włożyłem 2 dętki i łyżki :) [pompka w kieszonke wraz z pawerade]

jak starczy sił i pojade z kimkolwiek na pewno będę się starał go oderwać na finałowym podjeździe tak jak tutaj Lance Armstrong w minucie 1:40

nie pozwolę się urwać.. a na zjazdach będzie trzeba uważać.. zapowiadają ponad 30* :]] czyli to co lubie.. gorąco ,dużo picia ,wręcz duszno i prawie bezwietrznie

Trzymam kciuki! Ależ masz plany i przygotowany jesteś solidnie! Będzie dobrze! Pozdrawiam

robin 09:58 czwartek, 6 sierpnia 2009

Proponowałabym dorzucić jeszcze magnez w płynie, na mnie działa rewelacyjnie. Jak czuje, że mi nogi odmawiają pracy, wypijam fiolkę i dostaje niezłego "kopa". Na zjazdach uważaj, przy takiej temperaturze nie wiadomo jak zachowają się hamulce. Oczywiście trzymam mocno kciuki :)) i powodzenia

jota 19:18 środa, 5 sierpnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potka