Pękło 8000km. Dzisiaj porządne rżnięcie średniej ! o ! ;dd

Czwartek, 16 lipca 2009 · Komentarze(1)
Jest to moja jedna z ulubionych tras, nawierzchnia piękna i na ost. 15km są takie 3-4 fajne hopki..
Wybraliśmy się z Arturem zaraz po TdF.. Od początku wiedziałem ,że będzie ciężko bo Artur narzucił takie tempo pod wiatr ,że aż mnie w brzuchu zaczęło piec. Ale regularnie i mocno wychodziliśmy na zmiany.. Skręcamy w Koźminie na Borek Wlkp. i kończy się mordenga pod wiatr... teraz wieje lekko z boku i też trzeba się starać nad średnią. Po drodze mijamy jednego kolarza, pozdrawiamy się i kręcimy dalej.. Z twarzy leje się pot, co chwilę wycieram się rekawiczką ,zdejmuje okulary bo już przez nie nic nie widze bo są cale zapaćkane od potu.. Dojeżdżając do Pogorzeli ,mimo już potężnego zmęczenia postanowiliśmy sobie zrobić mały sprint.. Później 2-3 hopki ,skręt na Kuklinów i jeszcze jeden bardziej wymagający ,ale nie zwalniamy mniej niż do 36km/h.. Teraz jedziemy z wiatrem i zostalo jeszcze 10km do Krotoszyna.. Teraz prowadzi Artur i narzuca spore tempo.. Jest Krotoszyn !!! Wyskakuję mu z koła ,ale widzę ,że nawet nie reaguje.. więc odpuścilem ,ale dojechalem pare metrów przed nim.. Po czym Artur narzucił gdzieś tempo ponad 50km/h i nie dalem rady już.. dojeżdżam do niego i dowiaduję się ,że ost. metry jechal już na 90% i nie mógł już się scigac.. żegnamy się na krzyżówce i każdy odjeżdża w swoją stronę..

to była dopiero jazda.. dawno tak nie pędziłem.. ahh.. coś pieknego ;))
pisząc to popijam zimne piwko z lodówki.. ahh.. xDD orzeźwiające..
a rano będąc na basenie spiekłem sobie plecy i całe pieczą..