Przedświąteczna spalara :)

Sobota, 23 grudnia 2017 · Komentarze(0)
Kalorii przez święta powinno trochę przybyć, niektórzy boją się, że wręcz nie zmieszczą się w sukienki, a spodnie będą musieli nosić z odpietym guzikiem...

Dla mnie Święta to dwa dni wolnego czasu, które wykorzystuję gdy tylko pogoda pozwoli na jazdę rowerem... Jeśli nie pozwala wpada więc trenażer. Nie ma lipy, nie ma że boli, nie ma że święta! :) A jeszcze startuje od jutra Rapha Festive500 i trzeba dobrze zacząć :)

Dzisiaj trochę między deszczem a deszczem trafiłem na deszcz.... Ale stwierdziłem, że lepsze to niż trenażer, temperatura na plusie, "lekki wiaterek" więc mokro zbytnio nie będzie..

Lekki wiaterek to tak na prawdę jakiś huragan dzisiaj który gdy jechałem z bocznym sprawiał że jechałem prawie poziomo do asfaltu, gdy miałem go w plecy to zasuwałem ponad 40kmh bez pedałowania, a pod niego trudno bylo przepchnąć na stojąco...

Fajna, szybka i krótka rundka... Tego mi brakowało :)

Znów podróżuję, podróże kształcą....i rozwijają. Lubię ten stan... Tylko pytanie co i jak, a najważniejsze w jakich proporcjach... Na nowo trzeba się wszystkiego uczyć. Całe życie się uczymy niby, ale gdy przychodzi ciemny, mroźny wieczór z herbatką w ręku i pod kocykiem na kanapie człowiek zaczyna myśleć i zastanawiać się... Czy aby na pewno wszystko jest jak powinno być, czy dokonuje trafnych wyborów... Czy kolejne będą lepsze czy gorsze... Co przyniesie jutro... Choć ostatnio się już nie zastanawiam... po prostu żyję :)
Choć czas ucieka i słowa Nietschego (nie)prze/kreśl/am - (cyt.)"Bóg jest martwy!" - no a właśnie idzie Boże Narodzenie! Wszystko rodzi się na nowo, zmartwychwstaje... po czasie... jest lepiej! :) I cytując znów: idź tą drogą, ludwiku, sabo... ić tą drogą.

ps. Mój rower jest wesoły, szczęśliwy i najlepszy na świecie :*

Gwiazda Betlejemska, Józef, Maryja, Dzieciątko Jezus... i baran :)