Bieg Krotosa 2015 :)

Niedziela, 31 maja 2015 · Komentarze(1)
Od samego rana umówiony razem z Tomaszem ruszyłem na miejsce zbiórki, standardowo koło Dino na Zdunowskiej :) Chwila rozmowy i ruszamy, do Milicza pod wiatr, ale z fajną średnią a w miare lekkim tętnie. Nogi dość świeże, jak na wczorajszy wyścig.

Skręt na Sulmierzyce, wiatr trochę w plecy, dłuższy czas rozmawiamy sobie na luzie, dopiero po paru kilometrach bierzemy się do pracy i wracamy na odpowiednie obroty, by przed Sulmierzycami skakać na tablicę :) 55km/h :)

Do Krotoszyna już luuuuz... Rozkręcenie nóżek, ostatni interwał na tablicę Krotoszyn i koniec treningu.

Tomek wraca do domu, ja śmigam na krotoszyński stadion, gdzie zaraz mają startować biegacze z okazji zawodów "Bieg Krotosa 2015"

Świetna i duża impreza zorganizowana przez miasto i starostwo. Drogi zamknięte, fajna oprawa, wielu ludzi na bloniach, stadionie i na trasie dopinguje wszystkich zawodników. Ja startuję za nimi jak ostatni wybiega ze stadionu. Powoli mijam wszystkich mocno dopingując. Na rowerze na szczęście jest dużo łatwiej - przynajmniej dla mnie :)

Później gonię czołówkę, która zdecydowanie zostawiła wszystkich w tyle. Dwóch Kenijczyków, a za nimi dokładnie 20s ok 100metrów Ukrainiec, którego dopingowałem z całych sił, któremu dałem się napić z bidonu swojego izotonika i bardzo chciałem żeby dogonił "czarnych". No ale, przybiegł na metę trzeci :) Po wyścigu pozdrowienia, ja jadę pod prąd pozdrawiając i poznając w "peletonie" swoich znajomych. Chwila rozmowy z Bartkiem, który wybiera się z żoną na rybkę do Milicza i przez rynek kierunek dom :)

Ogólnie dzień bardzo pozytywny - bardzo ciekawie się jeszcze zapowiada bo mam zaraz jechać pierwszy raz w życiu na stadion Lecha Poznan i oglądać mecz z Pogonią Szczecin :)

Z

Zawodnicy Biegu Krotosa 2015 ustawiają się na starcie na stadionie :)