Krotoszyńskie szosowanie : )

Niedziela, 17 maja 2015 · Komentarze(1)
Chcąc zrobić sobie rozjazd po wczorajszym wyścigu umówiłem się na 17:00 z Tomkiem, dopisując na FB w grupie Krotoszyńskich Cyklistów, że się wybieramy.

W sumie odpowiedzi i zapowiedzi jak nigdy, ale frekwencja jak zawsze. Ale jednak chwilę po 17:00 pojawia się kolega Bartek na mtb. Chwila czekania na zapowiedzianych gości, ale nikt więcej się nie pojawia. Ruszamy więc w trójkę - jest postęp o 50% ! :)

Wieje niezły wmordewind do Milicza, tam skręcamy na Sulmierzyce i spotykamy się z Arturem Paterkiem, który wyjechał jeszcze chwilę po nas, ale w drugą stronę. I tak sobie jechaliśmy po zmianach w 4-kę :) Ogólnie fajnie bo w Krotoszynie robi nam się już jakaś grupka :)

Rozjazd mega udany, świetne towarzystwo, fajne kręcenie i po prostu dobry dzień.

Trzy Interkole z Krotoszyna :) Jest nas coraz więcej :)

No i jeszcze jedno foto. Z kolegą który jechał z nami na mtb cały czas :)

Dziękuję za informację i namiary na twojego bloga. Nareszcie coś kolarskiego z naszej okolicy! Po dzisiejszej lekturze będę częściej zaglądał. Super maszyna "S" , no i buty "M" również. Chrześniak też już połknął bakcyla i pewnie od wujka na I Komunię byle czego nie przyjmie :) Pozdrawiam! A.Z.

Arek Z. z Koźmina Wlkp. 22:04 poniedziałek, 18 maja 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa assal