Spinning w lifefitness klubie :)

Piątek, 13 marca 2015 · Komentarze(1)
Już od samego rana myślałem jak tu się wywinąc od trenażera...aż wymyśliłem, że przecież w piątki w klubie zajęcia prowadzi Krzysiu Laskowski - kolega z Interkolu. No to po pracy wsiadłem do auta, pojechałem najpierw do empiku kupić Szosę i zatrzymałem się w galerii na małą kawę w celu rzucenia okiem na nowy magazyn.

Szosa - nowa gazeta typowo o kolarstwie szosowym. Pięknie pachnie, bardzo dobry papier....ciekawe artykuły, świetne zdjęcia....dużo ciekawostek.....i aż nabralem chęci na jednego treka, który reklamuje się własnie tam.

Po kawce poleciałem do klubu. Tam w szatni spotykam Krzyśka, wchodząc na salę Kuba Latajka już się rozgrzewa na rowerku i jest git. Ostatnio wtorkowa ekipa w gotowości. Krzysiek dał nam dzisiaj wycisk - tego co mi w sumie brakowało - sporo szybkościowych interwałów. Czułem się jak zdechly kot, jak ogon peletonu, jakies grupetto dzisiaj, jakby mnie czołg rozjechał. Ewidentnie po ostatnich cięższych treningach dzisiaj nie kręciłem na maXa, bo nie udawało się wchodzić w najwyższe strefy.
Gdy miał nadejść koniec treningu, Krzysiek dał się namowić jeszcze na 30minut kręcenia! Mega fajnie, dużo śmiechu, ale i jeszcze więcej dobrze wykonanej roboty i hektolitry potu. Dzięki Krzysiek ! :) Dałeś radę nieziemsko! :)

Trening ciężki, ale dojechałem do konca, koła utrzymałem ;)

czasy w strefach:
2s: 5min
3s: 30min
4s: 52min
5s: 3min

Mała kawka po pracy w kawiarni, czytając nową Szosę :)