Ahh jak przyjemnie...

Niedziela, 26 października 2014 · Komentarze(2)
Jak mówię, tak robię! Dzisiaj kolejny dzień, piękny słoneczny dzień, spędzony na szosie.
Prawie 4h na świezym powietrzu, wesoła atmosfera i lajtowe jeżdżenie ,to jest zdecydowanie to czego mi trzeba :)

Od rana troszkę zimno, ale ICM pokazywał na wykresach kolorową kreską wzrost temperatury do ok 10-12*C i tym razem w ogóle się nie pomylił. W słońcu cieplo i przyjemnie, właśnie nawet do 11*C włącznie!

Pośmigałem więc do Ostrowa na rynek, a tu zonk! Dzisiaj chyba cała Polska biega i Ostrów Wlkp. również. Mega impreza na rynku, w tlumie jednak udaje nam się w siedmiu odnaleźć i ruszyć na Odolanów - Sulmierzyce i Krotoszyn. Na rynku spotkanie z naszym byłym prezesem Interkolu p. Przeniczką oraz dawno nie widzianym Adamem Bartoszkiem. Bardzo miło pogadać było !

Ruszylismy więc jakieś dziesięć minut po dziesiątej w stronę Odolanowa. Sam Ostrów prawie cały rozkopany przez remonty dróg {ahh te wybory!} - jak się okazuje później to Odolanów również, więc jeździmy troszkę objazdami. W składzie ja, Rafał Wasilewski, Krzysiek Laskowski i Darek Słowik oraz nowy Piotrek Suchecki + jeden kolega w stroju Ośka Warszawa a także jakiś kolega "NoName", jedziemy sobie spokojnie nie zrywając tempa. Fajna jazda, dużo gadki, żartów i w ogóle poruszane wszystkie tematy świata :) Takich jazd teraz zdecydowanie mi trzeba :)

A jako, że ostatnio jestem nagrzany na szosę, to dokręciłem z chłopakami dzisiaj z Krotoszyna do Biadek jeszcze i stamtąd na Chwaliszew, Zduny i dopiero do domu! Wyszła piękna złoto-jesienna setunia zupełnie na luzaku. A mówie wam, że dzisiaj full lampa była :)

Łeh, kolejny wyjazd na szosę dopiero w nastepny weekend o ile dopisze pogoda ! :/