Jest trening - jest humor :)

Poniedziałek, 2 czerwca 2014 · Komentarze(0)
Kategoria Trenażer
Pierwszy porzadny trening od wyścigu w Ustroniu. Prawie dwa tygodnie luzu i spokojnych "wycieczek" dały się we znaki i tak oto jest oczekiwany w nogach lajt :) Teraz z pewnością odżyję w temacie, spokojnie potrenuje do kolejnych wyścigów.

Dzisiaj dwie tabaty, a bo temu że pada i jest zimno. Jutro powtórka, a środa pewnie już moja trasa na 2,5h po górkach przy 25*C i pełnym slońcu :) Ale co to za słońce będzie gdy i tak połowa drogi będzie między lasami. Dzisiejszy trening to kosmos. Tego mi brakowało, tego mi było trzeba :) Odżyłem :]

Wszystko się układa tak, jak ma być... Od ostatniego dłuższego wpisu trochę minęlo, a to temu że poświęciłem trochę bloga i przestałem być sobą. Od dzisiaj wracam do starych nawyków i koniec kropka... po treningu relaX!

Do tego okazało się że w niedzielę jadę na wyścig do Leśnicy wziąć udzial w TTT - Team Time Trial z dwoma podjazdami pod Górę Świętej Anny. Będzie się działo oj tak, w dodatku że teraz zupełni nie wiem jak tam moja forma :) Idealne sprawdzenie siebie :)