To co już za mną:

Lider serwisu! Szczyt lansu.

Piątek, 6 września 2013 · Komentarze(3)
Zabrzmi to cholernie wazeliniarsko, ale nie dbam o to..
Poprzez wyrażenie swojego zdania myślę, że zapłacę adekwatnie do usługi..

Sklep internetowy: FlyBike.pl - Jakub Szafałowicz [Ostrów Wlkp.] - odwalił mi kawał dobrej roboty. Polecam serdecznie jak serwisanta i sprzedawcę.

Długie skrzypienie i trzeszczenie w korbie ustało poprzez dzisiejszą poranną naprawę. Rozkręcił korbę, przeczyścił i nasmarował, spojrzał dotknął i zadziałało.
W końcu chodzi płynnie i bezszelestnie. Nie dostałem gwarancji jak długo - bo korba już ma sporo km, do tego support ciut zajechany. Ale zreanimował mi ją i to się liczy. Nie opłaca mi się w nią ani grosza wkładać - kupować będę nową najprawdopodobniej ultegrę :)

Do tego dołożyć kilkusekundową regulację tylnej przerzutki ?! BOMBA! Zrobił to szybko i chodzi jak żyleta. Niektórzy męczyli się dlugo, nie potrafili wyregulować jej jak należy zwalając winę na już za starą przerzutkę bądź popsutą klamkę [oczywiście do wymiany].

A jazda aby sprawdzająca co i jak.
...............................................

Będąc w mieście też musiałem wlecieć do galerii handlowej w Kroto. Będąc w pełnym umundurowaniu : szczyt lansu lvl.2 challenge accepted. Wjechałem do galerii na szosie, zrobiłem co miałem i wyjechałem.
Spojrzenia ludzi i strażniczki nie do podrobienia.

Nogi nie kręcą!

Zapraszam do komentowania wpisów | Komentarze(3)

Komentarze (3)

ile zapłaciłeś za to czyszczenie korby? czeka mnie to samo...

78 08:52 poniedziałek, 9 września 2013

Ciężko będzie :/

kris91 20:55 piątek, 6 września 2013

A gdzie fotki z monitoringu galerii?

vuki 19:22 piątek, 6 września 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erzep

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]