Bo mi się jeździć chciało....

Poniedziałek, 18 marca 2013 · Komentarze(4)
....to jak cholera wiało :]

Kolejny treningowy dzień, który najlepiej opisze jedno "złowo" = wiatr!

Wyrwałem się dzisiaj już o 12 z pracy celem poszusowania po szosie szosą ;)
Jechałem więc głównie głównymi drogami bo tylko one są jakoś tam przejezdne. Niestety podjazd za trzebnicką "gruszeczką" nadal zamarrznięty i oblodzony.

Skręcając w lewo na Krośnice z głównej drogi też było trudno się przebić bo to asfalty w tych okolicach leśne więc ciężko szło ale na grubość opony był wyżłobiony rowek ;)

Ciepło dzisiaj nawet bo aż 4*C jak wyjeżdżalem, ale ubrałem się jak najcieplej mogłem bo ICM pokazywał na wykresie wiatr na poziomie 54 km/h ! Faktycznie wiało bardzo mocno i zimno. Jadąc z bocznym wiatrem moje cosmici były niczym żagle i jechałem tak dość skośnie bo mnie zwiewało, niektóre podmuchy z reszttą sprawiały niezłe zawirowania i odrzucenia bliżej rowu i bliżej środka jezdni w drodze powrotnej. Jechało się ciężko.

I tak trudno mi odnieść te dwa dni co teraz miałem do formy w jakikolwiek sposób. Nie wiem czy jest dobra czy wystarczy czy może jeszcze trzeba coś tam poprawić. Choć dzisiejsza jazda pod ten masaktyczny wiatr daje "powiew" optymizmu bo szło całkiem sympatycznie.

A dokładnie rok temu też byłem na szosie i rozpoczynałem sezon z Interkolem w temperaturze 20*C ! ;) W wiosennych, lekkich ciuszkach pykło 133km ze średnią prędkością ponad 36kmh.. Ojj późno zacznie się ten sezon w tym roku...