OppAn GaNgnAm StylE !!

Czwartek, 15 listopada 2012 · Komentarze(4)
Kategoria Trenażer
A w dupie mam wszystkich co mówią źle... ;) pozdro lance!

Godzina jazdy w rytmie gangnam style!!! ;D

Zajebiście się podskakuje do tego podczas interwałów - w rytm muzyki! basów!

OOoooooooooppan Gangnam Style.. ;))

A dzisiaj, no właśnie zleciało to błyskawicznie, ciągle gestykulując, kręcąc się na siodle, ciągle kiwając głową i w końcu całym ciałem.. Na trening polecam każdemu, wystarczy się wczuć ;) Zajeboskie! ;]

A tak to co jeszcze można napisać, wylane hektolitry potu, forma choćbym chciał - zejść nie chce ;)
W pracy genialnie, codziennie dojazd na MTB :) Polecam każdemu, nawet do domu można szybciej wrócić niż autem.. No i co jeszcze?! Jutro halóweczka, żel we włosach i jazda z drewnem ;)

Weekend będzie bardzo rowerowy, mam już zaplanowane dwie traski, które z pewnością będę chciał przejechać, a nie żeby coś mi przeszkodziło ;)

Bywajcie !

No i jeszcze jedno słowo do maruderów - mam w dupie gadanie... o! ;)
Coraz więcej dwulicowych ludzi na tym świecie, jedno mówi - drugie robi, Tobie dupe liże, a za plecami roznosi pierdoły.. Czas się odciąć od tego.. Czas restartu!