Mocno na górkach :))

Czwartek, 21 czerwca 2012 · Komentarze(1)
Dzisiaj po ostatnich luźniejszych dniach przyszedł czas na konkretny już trening. Zaczynam przygotowania do maratonu Pętla Beskidzka i TdP amatorów :))

Dzisiaj na górkach za Miliczem mocne interwały które weszły porządnie w nogi..

A mi na ulicy mojej otworzyli sklep/serwis rowerowy :D Byłem panów dzisiaj odwiedzić po treningu, pogadaliśmy chwilę i już widzę, że znają się na rzeczy przynajmniej w praktyce ;)) Zobaczymy jak się rozwiną bo są raptem od początku tygodnia :]]

max cad: 117
przewyższenie: 521m

Ten to ma dobrze, w Sycowie jest tylko marny jeden rowerowy. Miejsca full, nic tam nie ma, same gówna. Codziennie chodzę, chce coś nowego, nigdy nic nie mają. Dzisiaj byłem po zębatkę 17T do 9S. Za cholerę nie dostaniesz :D Sam sobie kupię gdzieś indziej :D Chyba Krisu, że byś mi załatwił u siebie, w niedziele bym odebrał. Bo nie mam gdzie jej dostać :)

kaeres123 22:36 czwartek, 21 czerwca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls