Treeeeenażer!!! Alezzz zadowolony :D

Piątek, 3 lutego 2012 · Komentarze(3)
Kategoria Trenażer
Nie myślałem nigdy, że to napiszę.. Ale cieszę się, że mogłem wsiąść znowu na trenażer :D Sprawił mi dzisiaj tyle radości :D Uuuuah :D

Rower w końcu u mnie, fakt faktem ze starym widelcem, ale jest ! Nowy widelec przyjdzie "na dniach" :)

Forma nie oklapła zupełnie, bieganie, basen i granie w piłkę pomogło ją choć trochę utrzymać ! :D No ale fakt faktem nie mogłem się zbytnio podnieść na wyższe tętna.. O czym świadczy mój dzisiejszy max..

caad:93

Widziałęś jaka to radość! :D Chciałbym mieć aktualnie taklioe podejście do treningu jak Ty Krzychu. :D

Cieszę się, że masz już jak trenować. Powodzenia! :)

arturswider 18:14 sobota, 4 lutego 2012

to oznaka cyba że organizm się jeszcze nie zregenerował mam podobnie ciezko mi nieraz jechać w progu 70-75%

woody 19:12 piątek, 3 lutego 2012

Welcome back... ale z tym pulsem to jest coś nie tak, powinno być odwrotnie i wskakiwać od razu wysoko, dziwne...

Virenque 19:07 piątek, 3 lutego 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawio