Brrrrr jak zimno :)

Niedziela, 16 października 2011 · Komentarze(3)
Kategoria 50-100km, Interkol
Ale zimno dzisiaj... Wyjazd koło 9 do Ostrowa na ryneczek przy 2*C ,szron jeszcze na autach i polach.. Bardzo zimno.. Ale ubrałem się na tyle ciepło ,że nie było źle :) A nawet przyjemnie, zainwestowałem w chustkę specjalną na szyję ARCTICA i powiem Wam ,że jest świetna. Ile razy marzła mi szyja i policzka tak dzisiaj nic :)
Jest fajna oddychająca także polecam :)

Dojechałem na rynek, zebrało się 7 kolarzy i ruszyliśmy ,szybko zostaliśmy w 5.. Po 25km wspólnej jazdy odbiłem na Raszków i Krotoszyn :)

No w Polsce generalnie piździ, szczególnie jak się ktoś wygrzał w Hiszpanii ;) hehe
Jazdy tutaj to istna masakra :)

Virenque 16:05 poniedziałek, 17 października 2011

Nocowałem akurat na weekend w okolicach Grabowa nad Prosną i szkoda że tym razem nie wybrałeś się szosówką w ten rejon. U was to jeszcze nie jest tak zimno. W Lubawce w sobotni poranek było -5...Dziś miałem wyruszyć w końcu na szosę ale pewne sprawy się przeciągły i zostawiam to na jutro. Jak będzie mi zimno to pożyczysz Arctice co? ;)

krzywy 11:46 poniedziałek, 17 października 2011

Nom az tak zimno nie jest :DDD ale idzie odczuc na dluzszych dystanasach :) nie ma lam sie wsiadaj na rower :DDD

Krzysztof1985 11:36 niedziela, 16 października 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot