125km.W grupie z Interkolem

Wtorek, 11 listopada 2008 · Komentarze(1)
125km.W grupie z Interkolem Ostrów Wlkp wyszło ok 65km. [30km do Ostrowa i 30km z Ostrowa... =60+65--125km ;) ]]
Chciałbym panom serdecznie podziekowac za wspolną jazde i licze na wiecej.

śrKADENCJA--78
maxSZYBKOŚĆ--52km/h

Wczoraj[10.listopada] zajrzałem na stronke interkolu i zdobylem kontakt do jednego z bikerów. Zagadałem i umówilismy sie na dzis na 10 w OStrowie Wlkp. przed ratuszem. Jako ,że mam 30km do Ostrowa, musialem wstac wczesniej.
Wstałem sobie spokojnie o 7:00 uszykowałem się i w droge po 8:00. Śr. do Ostrowa byla ok 25km/h ,tak aby sie nie zmęczyć przed główną jazdą. Na rynku byłem coś ok. 9:15 i poczekałem sobie. Chwile przed 10 zaczęli sie wszyscy zjeżdżać. Przedstawilem sie grzecznie ,wybralismy trase i w droge. Od razu panowie zauwazyli u mnie brak blokow. [coraz bardziej zaczyna mi to przeszkadzac{brak blokow}]
Jedziemy już ok. 16km dobrym tępem po czym slyszę ktoś krzyczy Ci z ADHD na prawo a normalni prosto. Jako że jechalem w czubie ,a wszyscy przede mną[bylo ich 3 ;)] skręcili to ja odruchowo za nimi.. No i zrozumialem o co chodzilo z tym adhd.. nagłe przyspieszenie do cos ok. 50km/h i troche zostalem.. Na szczescie po chwili dzwoni mi telefon i patrze a to p.Piotrek ,że mialem sie z nim trzymać ,a nie jechac z tymi szaleńcami :P "normalni bikerzy" poczekali i ruszylismy dalej.. Później nie obylo sie także bez przebicia dętki.. wszyscy cicho.. słychac tylko rowery i szum wiatru a tu nagle "PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS" z mojej przedniej oponki... Nie zabrałem dętki ani pompki.. na szczęście mogłem liczyc na uprzejmość reszty grupy ktora mi pomogła.. I dalej juz dojechalismy spokojnie do Ostrowa.. Poźniej z panem Arturem [z mojego miasta] dojechaliśmy do Krotoszyna wymieniając sie uwagami i dobrymi radami.. ;)

Nam jako całej grupie dałem rade zrobic aby jedno zdjęcie aby.. Gdy jeszcze jechalismy po mieście wolno..

Ratusz w Ostrowie Wlkp.

Na takiej ławeczce czekałem rano ok 30minut na reszte...Lepiej być wczesniej niz za poźno ;)