Klasyk Kłodzki

Sobota, 8 sierpnia 2009 · Komentarze(6)
Kategoria 50-100km, Zawody
Jak tylko pojawią się wyniki na stronie to podam bardziej szczegółowo bo na razie mogę napisać tylko tyle ,że jestem 13 w kat. M2 na dst. mini.
Jestem z siebie zadowolony..
Nocy poprzedzającej wyścig nie przespałem w ogóle.. Cały czas się wierciłem..
Przed wyścigiem nic nie mogłem zjeść.. aby banana i troche pojadłem owsianki..
Na start zajechałem z lekkim poczuciem głodu [ale nawet chyba lepiej] ..
Chciało mi sie pic i jeść ,ale zaraz po starcie zjadłem banana i wypiłem troche powerade... Startowaliśmy z kolegą z zespołu o 9:40.. Jechaliśmy razem do chyba 35km gdzie gdy mijało nas dwóch zamiataków Michał skoczył za nimi ,a ja wolałem jechać swoim tempem..
Od tego czasu - pierwszy podjazd - jechało mi się już super do mety..
Na zjazdach, BARDZO DZIURAWYCH ZJAZDACH, bardzo uważałem i mimo to 3x wynisło mnie tak ,że mógłbym wypaść z drogi ,ale dałem rade wychamować.. Ale to i tak nic.. Gdy ja jechałem na jednym zjeździe patrze a tu z krzaków wychodzi kolarz.. zapytałem sie czy wszystko ok ,na szczescie bylo wporzo.. wiele osób spotkałem które wymieniały dętkę.. dziwie się aby ,że to ja nie złapałem gumy - szczescie mi dopisało.. już na zjeździe ze spalonej spotkałem jednego kolarza na MTB ,którym mniej więcej jechałem już do mety.. gonilismy się wzajemnie na zjazdach i podjazdach.. ost. podjazd jechaliśmy sobie równym tempem we 4.. jechało się miło ,ale... jeden z kolegów starając się mnie ominąc z lewej strony wepchnął mnie w dziurę.. na szczęście nic się nie stało ,nie musiałem schodzić z rowera ,ale już straciłem do nich dystans bo musiałem bardzo zwolnić ,aby nie rozwalić dętki.. na ost. 3 km doszedłem aby do starego kolegi na MTB :)
na ost. podjeździe do zieleńca dałem z siebie wszystko.. zachowałem sporo sił i bardzo dobrze mi się jechało.. :) ost. kolega z zespołu dołożył mi jakieś 18minut :) - mi i tak by to nic nie dało [dopiero 8 miejsce, do najlepszego straciłem jakieś 35m] :)
fotki dam jak tylko będę jakieś miał :)
kadencja 78
a jeszcze.. gdy ważyliśmy się dzień wcześniej [taka fajna waga z bajerami] wyszło mi 69kg[przy 187cm] i że mam 11% tłuszczu.
na trasie zjadłem aby 2 banany i jednego żelka isostara ,wypiłem 2 bidony powerade i jeszcze jedną buteleczke tego zacnego płynu wziąłem w kieszonke..
Haha.. I jeszcze dziś [niedziela] wygrałem koszulkę GIANTa ,ale taką na codzień..w losowaniu [loteria taka] ^^

MOJE FOTKI Z KK: {brakuje mi tylko z Asią Jabłczyńską i Mają Włoszczowską - ale już ścigam gościa od nich :D }
Tam na łóżku po prawej leżę JA, 137 to mój numer startowy:

Już na starcie KK{ja po lewej, po prawej Michał}:

Ja z tyłu: i w trase:

A tu już parę metrów od mety:

Jak coś jeszcze zdobędę to wrzuce :)

a tu profil trasy i profile największych podjazdów :)

Cała trasa:

Podjazd pod Gniewoszów:

Podjazd pod Spaloną:

Podjazd pod Młoty:

I końcowy podjazd do Zieleńca:

Baaaaaaaaaaaaaaardzo mi się tam podobało.. te podjazdy ahh..
ttylko nie ta nawierzchnia :/

A potrafisz obliczyć srednią na samym wyścigu?

Matems 16:35 piątek, 14 sierpnia 2009

Ja też trzymałem kciuki za młodego ambitnego kolarza. Gratuluję. Ważne, że jesteś zadowolony z wyścigu. Pozdrawiam

robin 20:59 poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Aaa.. zdjęcia już zdązyłam obejrzeć. Piękne widoki

jota 19:37 niedziela, 9 sierpnia 2009

Myślałam, że będę pierwsza z gratulacjami... (:. Uważam, że osiągnąłeś bardzo dobry wynik. Pierwszy raz w górach i to na tak prestiżowej imprezie jak KK, to duży krok do przodu. Zgadzam się z kibicem, że po górach trzeba 'umieć" jeździć. Chociażby sam fakt oddychania, im wyżej w górę, tym powietrze rzadsze i z tym czasem bywa kłopot. Jesteś jeszcze bardzo młody i wszystko przed Tobą. Najważniejsze, że wynik Cię satysfakcjonuje. Jeszcze raz wielkie gratulacje!!!

jota 19:36 niedziela, 9 sierpnia 2009

No tak. Zgadłeś.. To mój pierwszy maraton ,moja pierwsza jazda po górach rowerem :)
Dzieki :)

kris91 18:12 niedziela, 9 sierpnia 2009

Czuję, że nie masz w ogóle doświadczenia w jeździe po górach. Tu już trzeba być dość wytrenowanym, mieć masę km w nogach. Mimo wszystko gratulacje, bardzo ładny występ, oby tak dalej.

kibic 16:44 niedziela, 9 sierpnia 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim