Podczas oberwania chmury.. Na ulicy rwący potok...

Środa, 8 lipca 2009 · Komentarze(3)
Miała być szybka przejażdżka przed dzisiejszym etapem TdF... No i takowa była.. Wyruszam gdzieś tak o 13:00 i lecę w kierunku Koźmina.. Na niebie tylko jedna chmurka {gdy wyprowadzałem rower}.. Na trasie jak dojeżdżałem już do Koźmina zrobiło się praktycznie ciemno.. Z wiatrem do Koźmina szło się około 34km/h {brak świeżości} po wczorajszym.. Nagle trzask - "o ku***, błyska się i grzmi" zawracamy !!! Wiatr ustał, ostatnim tchem nabrałem wody z bidonu i lecimy !!! No.. Płyniemy.. Jak się rozpadało.. To już nie wiedziałem czy to grad czy deszcz.. Wielkie krople ,które obijały się o mnie były wielkie i mokre :P Nie no.. tak trzaskało ze masakra.. W jednym momencie z ulicy zrobił się rwący potok.. Jechałem praktycznie środkiem swojego pasa nie przepuszczając nikogo ,bo w koleinach woda sięgała od opony do nypli.. Srodkiem jakoś szło.. No ale.. jedziemy.. okulary już tak zabryzgane ,że nic nie widać.. Co rusz jakiś samochód na mnie rzucał falę wody.. Dobra.. Jest w końcu Krotoszyn.. Ale.. :/ Co widzę.. Właśnie opuszczają się barierki przed przejazdem kolejowym.. Ahh.. Ja stoję i mokne.. Gdy po ok 5minutach przejechał pociąg ruszyłem znowu .. I co ? Przestaje padać.. Z owijki wode można wykręcać.. Ja cały mokry.. Jakbym przed chwila wyszedł z jeziora.. Na ulicy ludzie z parasolkami wlepiają we mnie ślepia.. Nie dziwię się z resztą.. Po przyjeździe gdy już siedziałem w garażu znowu było wielkie oberwanie z małej chmurki.. Wytarłem rower i napęd.. I biegiem do domu.. Dziwiłem się aby ,że telefon działa xDD Bo jak otworzyłem klapke to i w środku było mokre.. :D Fajna przygoda.. jeszcze w takich warunkach nie jechałem xDD
No ale.. Nie polecam.. Troche niebezpiecznie..

V Max wyciągnięte podczas ucieczki do domu..